image network
section network

Tijdens de controlebezoeken van Stichting Mali wordt gewerkt aan het uitbouwen van een strategisch netwerk van overheden, NGOís e.d. teneinde het werk, dat de Stichting samen met SOLISA uitvoert naast bekendheid een draagvlak te geven op andere niveaus.E.e.a. heeft ertoe geleid, dat het curriculum van een aantal scholen door het ministerie is erkend, de salariŽring van onderwijzers deels door de overheid is overgenomen en een deel van het schoolmateriaal wordt vergoed. Verder hebben inspecteurs ons de doorstroming naar middelbaar onderwijs gegarandeerd van de leerlingen van onze scholen voor voortgezet onderwijs.

Doordat onze medische centra voorzien zijn van koelkasten wikkelt het ministerie van gezondheid inentingsacties via onze centra af , die ook voor voorlichtingscampagnes worden ingeschakeld.

Voor de openingen van scholen en centra worden steeds regeringsfunctionarissen uitgenodigd, zowel landelijke als regionale, terwijl de festiviteiten steeds door radio en televisie worden vastgelegd.